pondělí 21. listopadu 2016

Double D Challenges - Traditional Christmas Colors


Po dlouhé době jsem se dostala zase k tvorbě přáníček.. no a při té příležitosti jsem si řekla, že se zas zařadím mezi soutěžící, kteří pokouší své štěstí v zahraniční výzvě Double D Challenges.

Tentokrát téma zavoní přípravou na adventní a vánoční čas... Tedy - téma zní - tradiční vánoční barvy.. Pro mne je to určitě červená, zelená, bílá... ale i "perníková".. pro to jsem sáhla po kraft papíru, prošila na mém milovaném šicím stroji, okraje "ušmudlala" hnědou razítkovací barvou a  "otrhala" kraje, natiskla nápis, namalovala sníh, nalepila baňku a dozdobila větvičkami, stužkou a hvězdičkami...  No a tady je výsledek...

Předloha


..a moje přání...




Moc děkuji za návštěvu, komentáře a zase někdy ahoj a na shledanou. Lada - žížala :)







3 komentáře:

  1. WOW These are FABULOUS Lada! Love the old world appeal of your design and the stitching is awesome! GREAT JOB! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Traditional Christmas Colors’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. Lado, tvoje přání je také krásné!

    OdpovědětVymazat
  3. Gorgeous card! I love the simplicity and design of this card. Thanks for joining the Double D November, "Traditional Christmas Colors" Challenge.

    OdpovědětVymazat