pátek 16. září 2016

Double D Challenges - Down On The Farm Challenge

..tentokrát mi tato výzva dala trošku zabrat... původně jsem měla vymyšlené úplně jiné přání. Když jsem ale probírala razítka, narazila jsem na slunečnici, a tak jsem začala přemýšlet o něčem jiném... 

Předlohou pro tuto výzvu bylo toto:



Na bílý papír jsem natiskla motiv slunečnice, nabarvila okolí, vymalovala samotnou slunečnici a pak už jen řezala, šila a lepila... A tady je výsledek mého snažení :)..







Tak snad se přání alespoň trochu líbí :)
 Moc děkuji za návštěvu a zase příště ahoj a na shledanou. Lada - žížala :)




3 komentáře:

  1. WOW This card is just beautiful Lada! Love your design and the stitching is a beautiful touch! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Down on the Farm’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. Lado, výsledek tvého snažení je více než uspokojivý! Mě se přání velice líbí! To šití vypadá naprosto precizně.

    OdpovědětVymazat
  3. So beautiful!! Thank you so much for playing along at Double D Challenges!!

    OdpovědětVymazat